2011. május 30., hétfő

Tengerimalac üdülőparadicsomban a kis állatok és leviszem a kutyát szolgáltatás

Tengerimalac üdülőparadicsomban a kis állatok és a séta-Service:
Azt akarod, hogy hagyja el, vagy megy a kórházba, de nem tudom, mit szándékozik tenni a kedvencek?
Nem probléma, én kertes házban nagy, és megnézem, miután a madarak és a kis állatok, mint a szerelem.
A kis állat ketrecek és a szabadtéri standokon is kérhető.
Is, az otthoni ápolási kis állatok, kutyák és macskák a környéken is lehetséges, és leviszem a kutyát szolgáltatás munka közben.
Sok éves tapasztalat háziállatok mindenféle áll rendelkezésre, ezen kívül van egy igazolást a 11. § § 2 állatvédelmi törvény és § 17g Állatbetegségek szóló törvény, valamint dolgozom egy szolgáltatási szerződés ideje alatt az vigyázzon a (z) kedvencek (ek).

Ha már felkeltette érdeklődését, akkor írjon nekem, vagy, mint én csak hívja a (természetesen anélkül, hogy bármilyen kötelezettsége), mert én vagyok sokkal online:
Tel: 030 / 315 61 354
Én majd állni minden egyéb kérdésben szívesen.

Kérjük, látogasson el a HP:
www.silvies-kleintierbetreuung.de
Ár: VB