2011. május 27., péntek

3 patkányok zenekar keres egy új játszótér

3 patkányok zenekar keres egy új játszótér:
Szia kedves érdeklődő ....

Adok itt kezdődik szinte vicc középpontjában ezek a kedves fiúk.

Indok: Nos, azt akartam, mintegy előtt egy 3 / 4 éves ígérte egy barátom, hogy a patkányok, 2 hétig érdekel ...
Két hétig most .... a hét hónap
7 hónapos, ahol várni rájuk, ezek édes vedd fel, és kap vissza Futter-/Streukosten ...
Sajnos, a barát vigasztalta meg újra, vagy nem válaszol többé.
Közben megtanultam, hogy ő is elég és más állatok, és ő félretett el más patkányok más embereket is, és soha nem felvette, hadd zubezahlen.

Mivel ezek az én patkányok, akik szerették volna le engem, és nem tudta, ezért úgy döntöttem, hogy hagyja már.
megállapítása miatt térben és időben.

Én most hogy jó kezekben van.

Ők úgynevezett Magic, menekült, Spicky. Ma már több mint 10 hónapos.
Mindegyiknek megvan a saját Charkater.
Sajnos az időkorlátok miatt, nem igazán szokott kezét, azt hiszem, dolgozni nem probléma. Ellenkező esetben, szuper édes.

Magic és Spicky a pezsgő / fehér, vörös szemekkel.
Flüchtlich egy Huyke Bock.

Szeretném tudni, hogy jó kezekben van.

Lenne csak egy névleges díjat. Elve helyett ár ....

Ezeket kellett volna, hogy az az utolsó nap jó ...

NO SNAKE FEED ...
Ár: VB