2011. augusztus 20., szombat

Hagyja kis nyúl ketrec szerelmes hölgy kezét!

Hagyd kis hölgy egy nyúl ketrecben szerelmes kezét!:
Hello mindenkinek,

A nevem Luna, én egy kis barna és fehér törpe nyúl ram, és én keresek egy szerető család újra, ami elvisz melegen. Múltam sajnos nem olyan szép és annyira szükségem van egy csomó pats és figyelmet. Én egy nagyon kedves hölgy, és először élni egyedül. Egy idő után Örülnék kasztrált férfiak. De előbb szeretném vissza először.

Örülök az Ön üzeneteket, és reméljük, hogy hamarosan találnak új otthonra. Saját derzeitge tulajdonos nem rendelkezik elegendő hely, ezért keres új otthont nehéz szívvel számomra. Hajlandó vagyok tanulni tudod azonnal menne a megfelelő ketrecben az új otthon.

Sok üdvözlet!


További információ:

- No illeték tenyésztés

- Eladva csak a szerződéses védelmet
Ár: 10 EUR VB