2011. augusztus 23., kedd

Fiatal lányokat keres új otthont hörcsög

Fiatal lány keres hörcsög új otthona:
Szia én vagyok a Miss Sophie és én vagyok a 13,08. hívni a Pflergemama

Én eredetileg Bajorországban és távol volt a régi tulajdonosok, mert a gyerek nem akar velem többet

Laktam egy mini távon hörcsög ketrec egy 10cm kerék, ahol nem tudtam egyáltalán nem ..

És volt, hogy folyamatosan befut ez a hülye hörcsög labdát, de amit én annyira féltem: (

A jelenlegi Pflegemami látott engem az apróhirdetések itt hadd kijutni, hogy valaki helyben

A 13:08 Én akkor hozta ide

Én vagyok a teljes szeretet, nyitott és (miután a normális idő ismerkedési) szelíd hörcsög hölgy

Profilom

Név: Miss Sophie

Korosztály: 4 hónap (született kb április 2011)

Származási hely: magán szállítási

Hozott: 13/08/2011

Súly: 122Gramm (at 14,08)

Bélés: Premium Arany Hörcsög Élelmiszer

Karakter: chuck Zahm, nyüzsgő, aktív, késő

Ház mérete: 100x50 cm = legalább> kisebb tartási, nem adnak!

Van még kérdésed vagy beleszeretett velem? :)

Akkor írj egy üzenetet, én Pflegemami www.littleanimals.npage.de
Ár: 5 EUR