2011. július 21., csütörtök

Amerikai Teddy Babák in Black

Amerikai Teddy Babák in Black:
Szerető fajta tengerimalac tenyésztés, sok szeretettel és szívvel, újra kiadása állatok, sajnos nem tudjuk megtartani mindenkor és mindig keres valaki szép védett haza.

Nincs egységes álláspontot, valamint minden nyúl!

Én vagyok a klub a 2010/10/26 az MFD (tengerimalac barátok Németország eV)
Én kennel név bejegyzése a felfelé és Anner! Most elfogadott!

A benyújtási:

Ronja, fekete, US-Teddy, nő (kép 2) 20, -
Ricky, fekete, US-Teddy, férfi (fotó 3) 15, -

Született: 05.07
Abzugeben kezdete: 03.08

Vajon a legszívesebben húzza össze ...

Érdekel? Aztán kattintson a honlapomon további információkat ...

www.gurkenmonsterschweine.npage.de

Saját állatok kap naponta friss víz, széna, friss, - és száraz élelmiszer .... van egy tiszta, száraz és a stabil, és csak megjelent, amikor egészséges.
Még a vásárlás után én vagyok az összes kérdés és probléma még mindig ott van nekik.

Kérjük, vegye figyelembe a Abgabebedinungen!
Ár: 15 EUR