2011. június 15., szerda

Törpe törekszik új szoptatta otthon

Törpe törekszik új ápolta otthon:
Hello!
Én Mary Lou. A 1,5-éves nő Zwergkanienchen és sajnos még a stressz az én új szobatársam terveznek. Mindketten hátrány érné minket egyáltalán nem így kellett szerezni külön ketrecben. Ez csökkentette a helyet, és elég őszinte legyek, én nem vagyok olyan nagy! Szeretném ugrál, és nagy figyelmet kap, mert így most is ossza meg a többi nyúl itt! Én jelenleg még mindig egy kicsit ugrálós lesz, mert a másik nyúl vezérelt engem annyira, hogy eszembe jutott, hogy, és mindig félek. De ha lassan közelít én nem ijeszt meg, és akkor is finoman simogatni. Igyekszem is, valamint és az én szokni az emberi szeretet megfelelően naponta kevesebb, félek:) Jelenleg súlya 1700 gramm, és nem nő! Én elegáns szürke kabátot és barna láb, fül-, orr-és idegrendszer barna én az egész hasa barna! És a hajam, rövid haj, és én csak akkor, ha megváltoztatom a hajam:)

Achso ha nem tetszik a nevem, én is hajlandó hallgatni egy másik:)

Nem kaptam meg a vakcinát, mert nem volt szabad szaladgálni kívül, de ha vagyok, hogy a résztvevő örömmel fogadja!

Alig várom, hogy új otthont!
Ár: 10 EUR VB